Retail - Aandacht voor bier in de supermarkt
Uniek bierschap met regionale brouwerijen
De tijd dat mensen enkel naar de supermarkt gingen voor een krat pils is definitief voorbij. Ook zogenoemde speciaalbieren hebben inmiddels de weg gevonden naar het supermarktschap. de Biegondër zorgt voor een onderscheidende presentatie en voor een passende klantactivatie op de winkelvloer en overige kanalen.
Klantcase Plus Dommelen
Ook in supermarkten is de vraag naar (speciaal)bieren de afgelopen jaren flink gestegen. De ene supermarkt is de andere niet en dat betekent een enorm verschil in presentatie en omgang van bieren.
De Plus Supermarkt in Dommelen had de wens om zich te willen onderscheiden en ging hiervoor de samenwerking met de Biergondiër aan. We hebben de keuze gemaakt om regionale brouwerijen een podium te geven in de Plus Supermarkt, mooie streekbieren.
Samen met Puur Pakkend is het concept uitgewerkt met als resultaat een Biergondiër winkelrek en bijpassend P.O.S. materiaal.
Naast de winkelpresentatie betrekken we medewerkers en klanten regelmatig door middel van onder andere winacties, masterclasses en proeverijen.
Klantcase Plus Dommelen
Ook in supermarkten is de vraag naar (speciaal)bieren de afgelopen jaren flink gestegen. De ene supermarkt is de andere niet en dat betekent een enorm verschil in presentatie en omgang van bieren.
De Plus Supermarkt in Dommelen had de wens om zich te willen onderscheiden en ging hiervoor de samenwerking met de Biergondiër aan. We hebben de keuze gemaakt om regionale brouwerijen een podium te geven in de Plus Supermarkt, mooie streekbieren.
Samen met Puur Pakkend is het concept uitgewerkt met als resultaat een Biergondiër winkelrek en bijpassend P.O.S. materiaal.
Naast de winkelpresentatie betrekken we medewerkers en klanten regelmatig door middel van onder andere winacties, masterclasses en proeverijen.